lördag, december 27, 2008

-.-

yeah, nu har det varit julafton och annandags derby.. :( känns så tråkigt att allt är över nu. fast julen hade vi lätt kunnat skippat :D det blev iaf 4-4 Bollnäs - Edsbyn! ;p känns skönt att det gick helt okej för oss igår :D hihih. det var planerat att det skulle bli fest, men allt blev stört så jag drog hem och sov ist :D MAHAHAA! skönt satan, mår iaf bra idag och det är jag glad över! :)
blir att jag kanske drar ner på max med lojs lite senare, är så jäkla sugen på max mat! :D hihi. nice nice ;p sen ikväll blir det nog bara mys :) är helt slut i kroppen faktiskt..

jag orkar inte skriva något mer nu, men jag ska försöka att uppdatera ofta ;>
pisss&bulle <3

1 kommentar:

  1. nu måste du nästan vara lite stolt över mig. jag tittade på bandy i typ 20 minuter igår på tvn! alltså när bollnäs spelade. hihi :D

    SvaraRadera