måndag, december 29, 2008

måndag

som vanligt hade jag det svårt att somna inatt -.- och det sög, låg vaken till typ 3 4 inatt igen.. :/ uffa, jag orkar inte.. blev iaf att jag klev upp vid halv elva idag, ganska skönt faktiskt :) åt lite frulle och städade ur en garderob :b och sen vid typ halv tolv bestämde jag mig för att åka med Frida och Frida till bollnäs och kika lite ;p fick skynda mig skapligt eftersom jag inte hade klätt på mig eller nånting :p och tåget gick halv ett ;o blääää, hann dra på mig lite kläder oså iaf :) sen körde mamman ner mig till vallsta så jag kunde kliva på tåget. :) väl nere i bollnäs fick jag vänta typ en kvart tjugo minuter på frida och frida ;o lite smådrygt och kallt! :D men det gick an, satt inne på station ;D hehe. när dom kom så gick vi runt och kikade lite, och det var fan ingen som köpte något ;o haha! bara korv och strips ;> jag älskar verkligen french hotdog!!!! woho, så förbannat gott!

nej, fan.. nu ska jag kanske ta mig ett varmt bad eller så :) är så förbannat frusen och det är snorkallt! :/ usch! sen kanske ner till arbrå med Lojs och sola oså? :) får se vad som händer..
imorgon ska jag jobba iaf.. :/ om jag är bättre i halsen :) men jag hoppas att jag är det, så jag får lite cash ;p är välbehövligt!! :) hihi.

nu blire tv en snabbis, sen bad kanske? :D jaja, ska mysa iaf!
ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar