onsdag, december 17, 2008

myes!


Idag blev det som sagt att bjuda jennier på tacopaj och även brownies ;> det blev faktiskt ganska bra, tacopajen blev kanske inte den bästa ;D men ätbar iaf :) efter att vi ätit och myst lite grann så blev det en tripp ner på stan och kika lite snabbt ;p vafan ska jag köpa till bror min? ;O ;O ;O får nå jävla fel snart.. men aja. det löser väl sig hoppas ja ;b tack så jättemycket för sällskapet idag Jennifer, det behövs verkligen! :D så jobbigt att vara ensam hela tiden, ;p mahaaa! ;> tänkte ifall jag kanske ska våldgästa dig imorgon och sova hos dig då? ;o ;O om frun får då vill säga? :D men ajaa..

nu sitter jag hemma i lägenheten i varje fall och gör inte ett skit ;p tvn står och rullar på som vanligt, men det är lika bra det, annars blire så jäkla tyst! :D
imorgon har vi sista lektionen innan lov och det känns förbannat skönt!! längtar verkligen! och till helgen hoppas jag på att det blir av att vi myser nu Malin, jag behöver dig! :) hoppas Brittis också kan vara med :b hihi!

nej, nu ska jag greja lite och sen slänga mig i sängen! :D

kiss&bulle mina vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar