måndag, december 22, 2008

nej, nu orkar jag inte mer!!!!!!!!!!! ni hör ju förfan inte ens av er längre och jag har verkligen tröttnat! det finns inget mer att hämta hos er, jag existerar inte ens längre?! och spring inte runt och säg att ni saknar mig när ni ändå inte ens kan ta upp telefon jäveln och slänga iväg ett mess... aja, tack för mig!

idag blev det iaf att kliva upp i skaplig tid och följa med mor till Bollnäs en sväng och dra ihop dom sista klapparna för iår! :D blev även att vi körde på en jävla 08 också, som inte hade fått något på länge verkade det som.. jävla CP! HAHA! jaja, sen hem till farmor och fika en sväng ;o sen var det bara att åka hem och börja storstädningen :b segt som fan, men jag är klar iaf :D så rent som det är mitt rum nu har det nog inte varit sen jag bytte rum tror ja ;p inte en dammfläck nånstans, hoppas jag (a) hehe. nu snart ska jag hjälpa mammi med att slå in alla klappar ;p inte en enda som är inslagen xD HAHA! men man orkar egentligen inte heller, dom ska ju ändå rivas upp? ;p vad är det för mening med att slå in dom då? ;o men det är kanske det gör hela julen med att riva upp massa mysiga klappar?! :D jag tror fan det.. :b hehe.

idag får det bli ganska kort, jag orkar inte sitta här och häcka något mer tror ja ;o kanske skriver något mer sen innan jag lägger mig :) :) nu blire inslagning av klappar som sagt ;]

;*

1 kommentar: