tisdag, april 14, 2009

första dagen

ja, nu var första skoldagen efter lovet avklarad och det gick väl helt okej.. riktig chill dag faktiskt, på programhanteringen gjorde jag typ inte ett skit ;p sen på engelskan fick vi faktiskt sitta ute, sen skulle vi skriva en jättetråkig uppsats -.- huuuu! men det gick väl vägen det också... antar jag(?)

just nu sitter jag bara hemma och kikar lite på mtv, men inte speciellt underhållande ;p väntar också på att jennipher ska höra av sig, men det kanske hon inte gör... men förhoppningsvis iaf, vi har missat så jädrans mycket som vi måste ta igen kvinna ;o
och dessutom har jag inte en aning om vad jag ska äta idag ;s känns segt, för snart måste jag äta innan det blir försent... men tror fan jag kör på soppa idag, orkar definitivt inte gå och handla, men känns som jag måste det ändå, eftersom jag inte har någon mjölk, och mjölk måste man väl ha till soppa? ;O va va va va va va?! nej, usch... blir fan soppa för min del! hörs då ;*

om du bara visste vad det du gjorde betydde
/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar