måndag, april 13, 2009

gävle, here i come!

nu snart ska jag börja packa min resväska för en tripp hem till gävle. ska bli riktigt skönt att komma tillbaka och även få träffa allt folk i skolan :) saknar framför allt världens bästa sara, plus mina älsklingar evii och jenn!

det blir att jag tar tjugo i sju tåget ner mot gävle och jag hoppas även på att evii och jenn åker det tåget ;p kanske gulltiiias åker det tåget också ;b hehe. har inte en aning om vad jag ska göra när jag kommer hem, men det blir väl till att packa upp lite sen slänga sig i sängen för en myskväll! :D sånt som märks fan ;)

HAHAHA, sen måste jag också berätta att jag fick ett samtal av världens bästa sara för en stund sen och hon sa att hon hade glömt sin nyckel till lägenheten i ljusdal och hon och hennes pappa var i gävle nu ;p lyckat sara! så då var jag snäll och ringde min morbror så fick han åka dit med min extra nyckel så hon kunde ställa in sin packning i min lägenhet, så stackarn slapp släpa med sig det hem igen och sen ta med det på onsdag ;p haha!
nej, nu har jag fan inte tid att skriva mer, måste packa och även plocka ihop på rummet så mammi kan städa tills jag kommer hem till helgen igen ;) och i helgen ska jag faktiskt klippa mig, längtar tusan! ;D mitt hår behöver en uppfräschning! ;)

peace, over and out! ;*

1 kommentar: