torsdag, april 16, 2009

torsdag

idag har varit en toppen dag, vaknade upp med lina bredvid mig och det var en väldigt vacker och skön syn ;) höhö! sen skolan oså, gjorde radioprogram, vilket var riktigt roligt faktiskt ;D sen bar det av hemåt och skicka hem lina ;p

sen vid halv fyra när sara slutat oså kom hon till mig och det var dags att bege sig ut mot valbo, när vi kom dit gick vi och åt på Ikea direkt eftersom vi har utsvultna ;o haha! sen blev det att köpa värmeljus åt sara, sen blev det typ alla(?) affärer i valbo, snudd på iaf ;) haha! inhandlade ett linne, två tuniker och ett par leggins ;D riktigt bra tyckte jag dårå ;) ;) fast egentligen skulle jag inte handla något, och om jag skulle handla så vare en stereo, men så jävla svårt att hitta någon, fast vi gick ju inte ens in på en affär som hade såna ;D haha! tio i åtta tog vi bussen in till stan igen och det blev en kort promenix hem till mig, sen blev det lite snack och mys och nu har slutligen bästa sara gått hem, TYVÄRR! :( HUUUUU!


Ljus blå/gröna tunikan.

Vit/blåa blommiga linnet.


Leopard "tunikan" och leopard leggingsarna.

Sådär, det var det ja! :D Nu blire sängen dirr ;>

/a

2 kommentarer: