onsdag, april 29, 2009

onsdag

nu sitter jag i skolan och har medieproduktion, kanske inte det roligaste men det funkar väl ;p hehe. ska börja planera frågor inför intervjuen med ida nästa vecka på onsdag, det ska bli rätt skoj att få komma ut och intervjua... men jag vet inte jag, det är kanske inte så roligt?! jajaa...

efter lunchen har vi mediekunskap, vilket jag verkligen inte vill ha! huuuu, det är så tråkigt... men sen bär det av hem till lägenheten och packa ihop det sista och sen börja dra mig mot tåget ;D jag har inte rikigt bestämt än om jag ska ta fyra eller fem tåget, men skulle vara bäst om jag hann med fyra ;p så segt att komma hem vid halv sju typ, då hinner man typ inte göra något :/ så hoppas på att jag hinner med fyra och förhoppningsvis få sluta tidigare från mediekunskapen! :D hehe.

och imorgon bär det av mot lofsdalen med massa mys, mys och åter mys! ;* puss på de!

du kan bara inte försvinna

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar