tisdag, april 28, 2009

tisdag

nu har det inte blivit skrivet här på länge igen ;p men vafan, jag tappar nog lusten totalt, ruskigt tråkigt! :D eller ah, har nog inte tid... har viktigare saker för mig ;) men det ska bli ändring, tror jag iaf (a)

var iaf i åre i helgen och det var kanon! så jävla skönt att komma bort från alla och bara ta det lugnt och leva livet för en stund ;p (vilket jag gör annars också) vi kom upp på torsdag eftermiddag och tog det bara lugnt då, sen fredag blev det skidåkning, mycket god mat, bowling och mys ;p lördagen bestod av massor med sol, öl, god mat på broken, hockey och utgång! tidig hemfärd på söndag morgon, men det var helt okej det också! ;D jag orkar inte skriva mycket mer om helgen, fråga ifall ni vill veta något ;) kanske slänger ut någon bild senare också, men blev dock inte många bilder eftersom duktiga amanda hade glömt att ladda kameran och batteriet dog ;D men that's the life ;)

nu är det som sagt tisdag och imorgon är det sista dan i skolan sen är vi lediga torsdag och fredag :) ska bli ruskigt skönt, men åker dock till lofsdalen på torsdag morgon, men det är väl lika bra det ;p så får man en till helg borta från allt jobbigt folk ;p hahaha! nej, nu ska vi inte vara sån, men det är faktiskt rikigt skönt att få komma bort och bara umgås med folk man ofta inte träffar! som t.ex. min familj... det blir inte ofta man hinner umgås med dom, om man åker hem på helgerna vill man ju självklart ut och parta med polarna hemma och man är ju inte så jävla trevlig dagen efter ;D

blev även stan med sara en snabbis idag och jag inhandlade en ny bikini, en tröja och nya hörlurar eftersom mina gamla är trasiga ;p hehe. nej, nu tror jag att jag ska packa lite så jag slipper packa allt imorgon oså :)

min nya bikini, tröja och hörlurar


I wish I had you by my side baby

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar