torsdag, april 16, 2009

torsdag

igår kom som sagt lina till mig :) först hjälpte hon mig med tvätten oså ;p sen blev det dags för att bestämma vad vi skulle äta, blev att vi gick och handlade och det blev spagetti och köttfärssås :) riktigt jävla gott blev det också ;o shiit, har fan aldrig ätit godare köttfärssås tror jag(?) hehe. och självklart var det jag som var kocken ;) inhandlade även lite chips och dipp, rikigt gott! mumms!!!

världens bästa sara kikade förbi en sväng också, trevligt trevligt! hade ju inte träffat henne på över en vecka, hemskt ju förfan ;o haha! blev att vi satt och prata massa skit och hade det allmänt mys :) lite senare traskade sara hemåt så jag och lina la oss i sängen och hade mys ;) hihihi (a) somnade ruskigt fort faktiskt, men vi var väl trötta ;D hehe.

imorse sov jag över också, så hann inte ens göra mig klar eller äta frulle ;p så blev att jag fick slänga på mig lite kläder oså lite snabbt medans tjockis lina låg kvar och sov ;o vilken fuskis!
vi hade medieproduktion och fick göra ett eget radioprogram och jag blev faktiskt nöjd med mitt :b hehe. sen vare bara att ta cykeln hem igen till lina och den jäveln låg fortfarande kvar i sängen när jag kom hem ;o huuuu! men nu har hon klivit upp och gjort sig klar, för hon ska ju åka hem med tio över två tåget :( :( tråkigt nog, men det är sånt man får leva med :D måste se till att vi ses snart igen bara, så jag inte hinner sakna ihjäl mig igen! ;p

nej, nu ska jag kanske också göra mig redo för att följa henne till tåget, så hon inte missar det ;) för det vore ju synd, eftersom hon ska på handledarkurs för att få övningsköra :b hehe. hörs något senare ;p

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar