onsdag, maj 27, 2009

dra åt helvete

fyfan säger jag bara för orientering! aldrig igen, tro mig! det rent ut sagt sög, efter första kontrollen (som vi fick av jonny) så gav vi upp... skittråkigt! sprang iaf en bit till och hittade tre kontroller på vägen ;p lite tur där då! :D men sen var det ju så roligt att vi sprang vilse också ;s skitkul! då gav vi verkligen upp och började leta oss hemåt. efter många om och men hittade vi tillbaka sura som bin! javisst, då vare bara att sätta sig och skriva ett jävla prov man inte kunde ett skit på -.- hoppas på ett G iaf!

nej, nu ska jag klä på mig och sen gå ner till Idas fotostudio och möta upp evii och jenn där :) ska filma/knäppa kort till våran redovisning. sen blir det ner på stan för fika, mumms! ;*

nu är du min

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar