måndag, maj 11, 2009

måndag

en snabb sammanfattning av helgen:

torsdag: stressade mig till tolv tåget, skulle in till studion och skissa tatuering med fredrik. som tur var hann vi med det och stressigt var det ;p när jag kom till arbrå sprang jag in på studion och snacka lite med fredrik och fick sitta och vänta medans han körde på danne ;p så blev där från halv två till halv fyra, helt okej faktiskt! trevliga människor! sen hämtade lojs mig på station i arbrå så drog vi till söderhamn och kikade lite, inhandlade en klänning, tre trosor och två deo ;D hehe. riktigt nice! även så blev det donken, vad annars? ;) HAHA! när vi var nöjd med söderhamn for vi till arbrå igen och hälsade på på Solbacken och det var faktiskt helt okej ;p blev även att jag spelade lite pingis, vilket var hundra år sedan ;) sen blev det hem och sova eftersom jag skulle upp sju eftersom jag måsta åka med mamma ner till arbrå när hon skulle jobba eftersom jag hade tid halv nio -.- huuuuuu!!

fredag: upp sju, klädde på mig och åt lite ;p åkte med mamma ner till arbrå och satt hos bror ett tag innan jag drog ner på studion :) fredrik var där, vaken och pigg ;) eller inte! vi drog igång och tröck skissen på mig, grymt snyggt! sen började fredrik köra, gash jag var så trött att jag höll på och somna -.- jättejobbigt! det tog 1 timme och 20 min innan den var helt klar och den blev riktigt jävla nice! ;D men som fredrik sa, det är bara början på en STOOOOOOOOOR tatuering ;) hehe. sen blev det hem och tog det lugnt ett tag, kika på oth och gossip girl ;p runt ett två for jag och mamma ner till bollnäs för att handla lite ;p och även där hitta jag en bh, en klocka och en väska ;D plus att jag fick en parfym av mamma :) tack! (Y) vidare hem igen, satt mig vid datorn och hade jättetråkigt ;b sen bestämde jag mig för att dra ner på tranan ändå, vilket jag kanske egentligen inte ångrar? eller jo! satt och drack hemma med mamma och pappa, sen tog jag bussen ner till bollnäs och gick in med malin och dom men så fort jag kommit in så träffade jag på jennifer, olle och thomas och jag fortsatte kvällen med dom ;D tog nattbussen hem och fick ta mig en nattprommis hem, jag hatar det! :D somna dirr när jag kom in och skönt som fan var det!

lördag: vaknade upp pigg, vilket var oväntat ;o men var seg som en korv så låg i sängen så länge jag kunde innan jag måsta kliva upp och packa ihop för tågresan hem till gävle och cruising och fest ;) höhö! tog iaf halv ett tåget ner och jennifer, marre, thomas, lojs och hennes farmor åkte också, så sällskap fick jag :D när vi kom ner till gävle gick jag och tog en subway macka medans lojs och dom åt mat ;p sen blev det att vänta på rävis och jenn och få lite saker fixade ;p HAHA! sen gick jag hem och satt mig i soffan och satt där hur länge som helst, skitsegt! skulle egentligen ha duschat men orkade inte, så gick och mötte lojs sen blev det hem och duscha ;D mamma, pappa och bror kom ganska på en gång så det var bara att göra sig klar fort som fan så drog vi iväg och åt ;p sen hem igen och fixa det sista innan fest var på g ;p jag och lojs satt hemma hos mig och drack innan vi drog ut.. :D när vi väl hade kommit ut var vi bara med varann en halvtimme? ;s innan jag tröttnade på henne eftersom hon bara skulle vara med pontus hela tiden så då drog jag iväg med alexandra och jennifer ;p vi leta upp anka och the crew ;) dom satt på donken och nörda, så jag joina och hade jävligt trevligt ;) sen slutade det med att jag och crea drog till tant grön och tog oss en öl innan dom stängde, sen träffa jag på julia, och vi började dra oss hem till mig för sovdags! :) rikigt nice kväll! (Y)

söndag: vaknade upp bredvid världens bästa julia ;* blev massa mys i sängen innan julia skulle med tåget och vi drog ut på ikea och käka mycket god mat :D hehe. sen när vi kommit hem till mig igen, så sa mamma och dom hejdå och började sin resa hem till hälsingland ;p hehe. jag tog det bara lugnt sen och la mig rätt tidigt, skönt som fan var det!

sådär ja, där var min helg i korta drag ;p HAHA! dom bästa detaljerna kan vi ta sen ;)
jaja, iaf så har vi lunch just nu och ska ha mediekunskap sen, vilket jag inte ser framemot! :( huuuuuu, super duper tråkigt!

nej, nu saknar jag evelina jättemycket så måste gå och gråta en skvätt :( pusspusspuss ;*

/a

2 kommentarer: