måndag, maj 25, 2009

måndag

ja, nu hare inte blivit något på länge IGEN ;p HAHA! men skyller på att jag inte har haft någon ork att starta en dator. sådeså, en mycket bra anledning :)

det var iaf skönt med långhelg måste jag säga, massa mys och kaos! orkar dock inte berätta om vad jag har varit med om ;p hehe. tar det en annan dag när jag orkar skriva lite ;D höhöhöhö.

robin ville att jag skulle med på fotboll idag och tänkte fan hänga med, men kände att jag inte hade nån som helst ork ;o så efter många om och men bestämde jag mig för att skita i det -.- förlåt robin!!!! (a) menmen.. så försöker få ta på mickis nu, tänkte höra ifall vi skulle sola idag ist :) behöver verkligen få lite färg nu ;o huuu, är så vit! och lite brun vill man ju vara till sommarn ;)

nej, evelina nu får du fan vara nöjd!!!! gamla amanda orkar inte ;p hihihihihihihihihih.

patetiska människa

/a

1 kommentar: