onsdag, maj 20, 2009

onsdag

gick rätt bra att komma upp imorse, första lektionen var medieproduktion och det gick väl helt okej också! :D har inte alls mycket kvar nu, vi som inte hade gjort ett skit ;s HAHA! men skönt iaf :) sen blev det idrott, cooper testet, men jag var inte med eftersom jag inte är frisk ännu ;p hehe. så satt och kollade ett tag, sen blev det bussen hem... nu har jag snart tvättat klart också :D hehe. ska springa ner och hänga den sista maskinen jag körde nyss, så äre bara vänta på att skiten torkar! ;D HAHA! men nu ska jag springa ner och hänga det sista, sen ner på stan och möta sötfrida :) hihi. har saknat henne så MYCKET ;o skriver väl antagligen lite mer sen... får se ;p btw, jag tycker jag har varit rätt duktig med att skriva nu :D men bara för att jag säger det så kommer det säkerligen inte bli mycket till helgen, fast det tror jag inte att det skulle bli ändå x)

shiiiiit, måste springa nu så frida slipper vänta på mig! ;p HAHA!

jag behöver dig, NU

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar