tisdag, maj 19, 2009

tisdag kväll

vid två drog jag ner på stan då som sagt och mötte upp lojs :) blev direkt in på lindex och bytta evas brallor och hittade även ett par skitsnygga örhängen jag dock glömde bort att köpa -.- HAHA! men blev iaf en "tunika" och ett linne ;D det får räcka för den här gången, men hittade även en skitsnygg tröja på H&M som jag funderar på att köpa ;p men den satt inte riktigt som jag ville, men den var verkligen skitsnygg! ;D så tror fan jag drar ner imorgon eller nå och köper den :b HAHA! plus dom jättejättesnygga skorna som dock inte fanns i 37 och 38 var alldeles förstora :( huuu! efter två timmar på stan drog vi hem och bara slänga av oss grejerna och gick till bussen, vidare mot Hemlingby köpcentrum :D blev att kika lite snabbt på citygross, men det var ingen idé att köpa något eftersom det var miiiil kö ;o huuua! sen blev det maxi och handlade lite nödvändiga saker ;p bla hårfärg till lojs, som jag slängde i för en stund sen, blev helt okej ;D dock räckte det inte till hela håret, men det är ju inte hela världen ;p HAHA! blablabla, massa skitsnack nu bara...

nu ska vi ta och hoppa i säng så lilla manda kommer upp imorgon ;p orkar fan inte vara helt död IGEN, det funkar fan inte! och idrotten dissar nog jag pga min jävla förkylning!!!! undra vad anna säger?! blir nog ingen glad min där inte... hmm... äh, lite kvällsfika nu och sen sängen dirr! ;p

vafan tänker du med?

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar