tisdag, maj 26, 2009

tisdag kväll

idag blev jag kvar i skolan till kvart i fem -.- hua! men skrev klart den förbannade uppsatsen i svenskan och det var riktigt skönt :) när jag kom gjorde jag vÅfflor dirr, du ser ÅÅÅÅÅ! jättemycket Å! :D hehe. sen har jag städat garderoben och plockat lite i lägenheten. riktigt tråkigt men sånt måste göras! så nu blir det bara att dammsuga imorgon ifall jag orkar... ;p blir dock inget långt inlägg idag heller, för nu ska jag fortsätta kolla på Navy CSI! :D så jävla värt, jag tycker det är så bra ;p men nog med skitsnack, nu ska jag stänga ner och göra mig klar för sängen innan reklamen är slut :)

jag behöver dig som mest nu

/a

2 kommentarer:

  1. HAHA! du lär dig ;) BRAVOOOOOO!
    om du ville veta så ser jag också på navy CSI

    SvaraRadera
  2. klart jag lär mig ;)
    jaså, du säger det! :D

    SvaraRadera