onsdag, maj 27, 2009

tisdag kväll

blev ingen film till våran redovisningen, men skitsamma :D HAHA! ist blev det en god kladdkaka och massa mys :) strosade runt på nian en sväng också, kikade efter om mina skor fanns jag vill ha (a) men tyvärr, 37 finns inte -.- och 38 är ju alldeles förstora, men nu fanns inte dom kvar heller så.. är väl inte meningen att jag ska ha dom helt enkelt, men dom är så supersnygga! :D en morsdags present till mor blev det faktiskt, hon kommer nog bli både glad och förvånad ;p inte ofta hon får presenter, men vafan... måste ju visa att man uppskattar och älskar henne :) hehe.

och nu har jag nästan precis blivit klar med klippningen till radioprogrammet, skönt att vara klar iaf :) PPn lär väl funka den också, inte så jävla viktigt ;p eller jo, kanske egentligen... eftersom det stod klart och tydligt att man skulle ha ett IT-stöd när vi redovisade! men vi har ju ett iaf, sen om det är kanon är ju skitsamma ;D HAHA! jag måste även tillägga att jag tror jennifer var lite full/hög när hon spelade in sin del? x) eller har jag helt fel?!?!?!?! vavavavava?! ni skulle bara höra.. justja, kom på en sak till... kanske borde lägga ut lite bilder ibland också. eller vad tycker ni? ;p äh, nu orkar jag inte sitta och snacka massa mer strunt när sängen står med öppna armar och väntar på mig :D så sov gott alla sötisar, för nu hoppar manda i säng! ;p

om du ändå var hos mig nu

/a

2 kommentarer: