tisdag, maj 12, 2009

tisdag

imorse när jag vaknade var jag inte alls pigg på att gå till skolan och hade nästan bestämt mig för att stanna hemma, men så tänkte jag... ba vafan, det är en jävla lektion idag och tänk ifall vi ska göra något viktigt, men tro på fan när jag kommer dit så vare till att göra rester och eftersom jag är så jävla bra så har jag inga rester! :D HAHA! så kändes helt onödigt att jag gick dit, när jag hade kunnat ligga hemma i sängen och sova ;o menmen, såäre!

när jag kom hem skickade jag en bild till manma och fredrik på hur mina utslag ser ut ;o så mamma ringde och beställde en tid till mig på hälsocentralen, men fredrik sa att det inte fanns något att göra åt saken :b och det tror fan inte jag heller! men fick iaf tid 16.05 och när vi kom dit fick jag sitta och vänta till halv fan ;o så jävla drygt, ge mig en tid vid halv ist då!!!! sen när jag fick komma in, så var det en seg jävla "gubbe" som var sur och tvär och självklart ger jag mig inte! blev massa konstigheter där, men det löste sig iaf ;p han skrev ut en kortison kräm till mig som jag ska använda en gång om dagen nu några veckor ;s drygt! men jag tänker fan bara använda den tills utslagen är borta! :D sådeså!

dirr efter jag var klar där, traska vi hem till sara och gjorde pasta och korv till middag ;> ovanligt va?! jag tror inte det, blir fan ofta pasta och korv ;p var tänkt att vi skulle äta ris och korvstroganoff (stava?) men icke sa nicke ;p som vanligt så skiter vi och köpa mjölk, vilket man behöver i det :b menmen, mycket godare med pasta och korv fan! ;p

nej, nu ska jag nog försöka sätta fart med städningen så jag blir helt klar idag :) men det kommer väl ta en liten stund innan jag orkat sätta igång med det också! :b

och jag får självklart INTE glömma att säga förlåt till eviii eftersom jag stava fel på vÅfflor!!!! nöjd nu? vavavavavava?! :D

/a

2 kommentarer: