tisdag, maj 19, 2009

tisdag

imorse ringde mamma och väckte mig sju, men jag sa att hon kunde ringa igen vid halv åtta... så hon gjorde det och jag dum som jag är sa att hon inte behövde ringa nå mer för jag var vaken ;o HAHA! klockan 08.20 kollade jag på klockan och flög upp ur sängen :b senaste bussen jag måste ta är tjugo i om jag ska hinna i tid ;p så det var bara att klä på sig, utan att äta eller nå... springa till bussen och sen andas igen x) jag MÅSTE lära mig att kliva upp direkt när klockan ringer, annars sover jag över -.- hade iaf nationella i matte idag och det gick ju som det gick ;p hehe. hoppas på ett G iaf :)

nu ska manda ta och göra sig klar och sen springa ner på stan och mötta upp Lojs, byta Evas byxor och kolla om hon hittar något åt sig själv (a) hihii.. jag är busig, har egentligen inte pengar! men måste ha något nytt känner jag ;b HAHA!

någon som du skulle vara perfekt

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar