torsdag, maj 28, 2009

torsdag

nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att tvätten ska bli torr, men har dock inte varit ner nu sen halv sex då jag hängde tvätten ;p hehe. men tror knappast att den är torr eftersom kläderna var pissblöt när jag tog ut dom ;o den gamla jävla tvättmaskinen måste ha gått om typ två ggr?! när jag var och sola med milla och satt här och snacka typ två timmar ;s helt stört! menmen, förhoppningsvis är tvätten torr iaf! :D orkar inte vänta längre än till halv tio med tvätten iaf, för då vill jag ligga i sängen och mysa ;D har även varit duktig idag och städat hela lägenheten :) det är så jävla skönt när det är gjort alltså, vilken känsla! nu behöver jag inte städa på en vecka, eller om jag skiter i det nästa vecka... och bara städar veckan därefter, eftersom vi slutar ju ändå då och då känns det mer viktigt att städa lägenheten eftersom jag kanske inte blir här så mycket i sommar ;b hehe. jag kan leva med att det är skitigt, tro mig! ;) HAHA!

sitter även och väntar på att mickis ska höra av sig om vi ska ner på "tjejkvällen" en sväng eller om vi inte hinner ;p men känner jag henne rätt, så kommer det inte bli något ändå x) jaja, sånt som visar sig om en stund :) nej, nu ska jag kila ner i tvättis och kolla om tvätten är torr ;p men låter den nog för säkerhetsskull hänga till halv tio ;D eller vad trorni?!

/a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar