onsdag, juni 03, 2009

tisdag kväll

nu har det inte blivit något på länge igen och tror fan inte det blir nå mer idag heller -.- huuu! kan säga att jag hade en kanon helg med massa mys iaf :) och min vecka började inte speciellt bra ;p kan säga att jag glömde lägenhetsnyckeln hemma i söndags när jag skulle hem, så det var bara att byta tåg och åka hem igen, eftersom jag har extra nyckeln hemma hos mig, som egentligen ska vara hos tomas och rosita -.- menmen, så blev det iaf. så ringde min svenska lärare och frågade ifall jag fick ta sovmorgon till halv ett och det gick alldeles utmärkt :) så tog halv nio tåget ner till gävle så jag skulle hinna duscha och vila en stund innan det bar av till skolan för redovisning som bara jag och jonny var med på! dålig stil från dom andra, dålig stil!!! :D HAHA! men det gick väl ändå.. sen åkte jag hem på kvällen för att träna småknattarna, dock fick jag magkramper så jag knappt kunde stå upp :/ så blev hemma från skolan idag och imorgon också.. segt men sant! hoppas jag inte missar något iaf.. ;D

oj, blev en del ändå.. men vafan, nu blire sova dirr och hoppas på att magen min är bättre imorgon ;p g'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar