måndag, augusti 10, 2009

måndag

hm, jag håller på och funderar om jag kanske ska lägga ner bloggen eller ta nya tag till hösten... för i sommar har det inte blivit mycket skrivet iaf ;p har inte haft tid för den delen heller, och vem fan har lust och nöta dator hela sommarn? ;O inte jag, inte jag! :D

tänkte även berätta på att onsdag morgon lämnar jag Sverige för en vecka i Tunisien :) jag hoppas på att det kommer bli riktigt nice, men det tror jag faktiskt ;D ne, nu måste jag faktiskt packa och se så att jag får allting med mig, sen ska jag ner till världens bästa jennie och umgås med henne! puss på det ;*

2 kommentarer:

  1. jag hatar att blgga, men gör det ändå! ;) Sakanr dig plupp <3

    SvaraRadera
  2. haha, får se hur det blir med allt ;D saknar dig också ju! :( <3

    SvaraRadera