torsdag, oktober 08, 2009

det är ju så tråkigt!

sitter i skolan nu och har mediekommunikation och det är lika tråkigt/segt som vanligt... väntar på att få en skrivuppgift nu och det verkar ta en evighet innan vi får den. men såäre ibland när inte läraren är förberedd... eller ah, inte har uppgiften på rätt dator.

efter skolan ska jag vara duktig och gå upp till mormor och morfar på brynäs och som tur är så bor ju evelina där så jag får sällskap :) sen blir det iväg till bomhus på kalas hos min kusin som fyller 13år idag, wiiiiiho! grattis då :D men ångrar mig starkt nu att jag har sagt att jag skulle komma eftersom jag egentligen måste plugga ikväll :/ har matteprov, idrottsprov och cooper test imorgon -.- en riktigt jävla prov och kuk dag! ursäkta språket. ne, nu orkar jag inte skriva mer...

titta, nu har jag gjort ett inlägg idag också :D duktig jag är!

puss på mig! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar