måndag, oktober 12, 2009

HELGEN!

Har tyvärr inte orkat skrivit något i helgen, har dessutom inte suttit vid datorn så mycket heller... Förutom i fredags innan jag drog till Tomas och Rosita. Men tänkte skriva lite om vad jag har gjort i helgen oså.


Fredag:
Hade som sagt världens sämsta dag, "provdag" -.- Matte prov, som jag klarade G på nätt och jämt. Idrottsprov, vilket jag inte tror att jag fick G på. Cooper testet, som jag och Evelina gick :D HAHA! Höjden av lathet säger jag bara. 
Hem och duscha innan Jonas, Joel och Pontus hämtade mig för att iväg och käka på Pizza House på Brynäs. Jag tog pasta och bolognese, stava?! Iaf så var det typ bara ost och någon jävla gräddsås på den förbannade pastan... Helt okej ändå, dock blev jag inte riktigt mätt. Eftersom det var löjligt lite mat och massa ost och gräddsås ;o HUA! Efter det körde dom hem mig igen, så satt mig och nörda vid datorn tills min kära mor och far hämtade upp mig för att dra till Tomas och Rosita. Dock hade inte Rosita kommit hem, så jag mamma pappa och Tomas satt oss och åt. Supergott var det, potatisgratäng och kött! MUMS! Plus grönsallad på det. 
Satt och väntade på att Mickis skulle komma hem, men eftersom hon var så seg så åkte jag med Pontus och Joel till Älvkarleby och hämtade Roger och Oliver, körde ner dom på stan. Sen donken en snabbis och träffade Jonas och två kompisar till han. Sen bar det hem till Tomas och Rosita för att hämta upp Mickis och Hampus. Blev att dom fick köra oss till gdg för chips handling och sen vidare hem till mig för mys med film och chips! :) Super mysigt och gott. 


Lördag:
Vaknade upp på lördagen bredvid Mickis, käkade frulle, klädde på oss lite snabbt och träffade Emelie vid konsum, vidare ner på stan, Emelie köpte klänning, jag köpte skor hårsnoddar och hårspännen. Bussen hem till Mickis, satt och loda lite. Pontus, Hampus och Jonas kom hem från tennisen, kom med käk åt mig. jag är en tjockis. haha. Käkade, väntade på att Pontus skulle duscha klart, han körde hem mig. Duscha och gjorde mig klar på tio minuter, Pontus körde mig till Evelina och Jennifer för party. Sminkade mig och fixa håret där, inväntade folket och sen var vi i full gång! 
Blev hämtade av Hampus, Jonas och Mickis runt halv tre tre någon gång. Hem, käka pasta och somna som en full stock jävel! Var sjukt trött.


Söndag:
Vaknade, mådde mindre bra. Super hungrig och sugen på donken. Klev upp, klädde på oss sprang till donken och bara tjocka oss hur länge som helst. Väntade på bussen till Tomas och Rosita. Kom dit, tittade tv, försökte äta lite mer mat, gick dock inte. Var stopp i magen, (jag brukar kunna äta hur mycket som helst dagen efter). Kikade på lite mer tv, åkte till Maxi för att inhandla lite käk och frulle till veckan. Mamma, pappa och Pontus släppte av mig hemma och jag gick och la mig dirr! Helt slut i kroppen och var inte så pigg heller som sagt. 
Tjatade på Hampus och Rikard att dom skulle komma med chips. Ingen ville, men till slut gav Rikard med sig och kom med superduperbästa hjärtchips och jag bara kötta! Fyfan vad gott det var. Blev lite tv och sen slagg.


Det har varit en helt okej helg iaf, dock lite tråkigheter... Men det är sånt som händer.


Måndag:
Vaknade och var sjukligt trött, ville inte gå till skolan. Men var bara till att kliva upp, hoppa in i duschen och göra sig klar. Skoldagen gick helt okej faktiskt, håller på med förberedning inför Öppet hus som vi ska ha nästa vecka. Efter skolan åkte jag hem och käkade, sen gick jag och Sara till Maxi och handlade lite åt henne. Därefter bussen hem, dusch och nu sitter jag här och nördar som vanligt. Ska alldeles snart förflytta mig till sängen eftersom det är Roast på Berns ikväll, och gud vad jag tycker det är bra! :D


OJ, gash vad mycket jag har skrivit nurå! ;o 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar