fredag, oktober 09, 2009

provdag, så det bara skrek om det!

idag var nog värsta dagen på länge, en riktig jävla provdag! första ska man tvinga sig upp för att läsa jävla skitmatte och hoppsan, det är visst prov ;o skitkul! klarade iaf G och det är jag jävligt nöjd med, gick ju förfan knappt att lösa någon uppgift, alla uppgifter var verkligen skitsvåra! huuu :( efter det snodde jag och evi lite snålskjuts av källman, (tack och bock för det) hem till mig och käkade lite gulasch soppa, superduperjättegott! därefter vare bara att pallra sig upp till högskolan för idrottsprov och sedan coopertest! det sög ju rätt hårt vill jag mena... min dag har enbart bestått av massa skit, hoppas jag klarade idrottsprovet också. vill verkligen inte göra om, eller tänker fan inte göra om! palla då...

nu sitter jag iaf och fryser häcken av mig typ, dessutom ensam i min lilla lägenhet... men som tur är så kommer min mamma och pappa om 45 minuter kanske?! jag vet inte riktigt, men dom ringde för en stund sen och sa att dom hade börjat åka då :) så dom kommer förbi och hämtar upp mig, sen drar vi vidare ut till bomhus för käk och massa mys ;> (förhoppningsvis) har inte bestämt mig ännu om jag ska åka till ingela där mickis är barnvakt åkt moa än, får se hur allting blir... vettefan om jag orkar sitta barnvakt! sånt som märks.

ne, dags och nöta lite töntiga facebook spel nu?! OHJA!!!!!!! hörs då.

hoppas även att evi, jenn och milla har det superroligt ikväll och börjar redan nu tagga till imorgon! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar