onsdag, oktober 14, 2009

SOLNING!

Sitter nu i soffan och väntar på att Evelina ska höra av sig, så jag kan börja röra på arslet. Vi ska nämligen iväg och sola idag/ikväll. Ska bli riktigt skönt eftersom jag fryser som en tok, plus att jag behöver massor av färg :D Efter vi har solat ska jag nog gå ner och hämta tvätten som just nu håller på och torkar. Ska även dra igång torktumlaren en gång till innan jag går ;p Om jag inte glömmer bort det nurå, förhoppningsvis så gör jag inte det.

Idag målade vi även scenen i studion i skolan och det blev riktigt jävla nice! :D Mycket mycket bättre än tidigare iaf. Förut var den bara tråkigt träfärgad och nu är den grå. WOHO! Pumpade även på med mycket musik, så vi hade orken att överhuvudtaget göra något idag.

Ne, nu får fan Evelina höra av sig. Orkar inte sitta här och vänta längre x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar