onsdag, oktober 07, 2009

undra om det kanske är dags att börja blogga eller om man ska skita i det totalt?! jag är ju helt värdelös på att skriva så, kanske lika bra att lägga ner :) men tror faktiskt jag ska göra ett försök att börja skriva lite mer, minst en gång om dagen... eller kanske minst en gång i veckan? x) HAHA!

ne, idag hade vi sovmorgon till kvart i ett och det gillas väldigt mycket! så därför nattade jag över hos evelina och det var hur mysigt som helst! käkade morötter, gurka och dipp på kvällen :D drack även cider, (alkoholfri) men det var verkligen hur gott som helst! vi somnade i relativt bra tid iaf, men dock så lyckades vi ändå kommer ungefär 10min försent till skolan -.- hur lyckas med egentligen?!

vi hade svenska och det var ju såhär jättetråkigt... jag och evelina satt typ och dryga ut tiden mest, sen satt vi oss och läste böckerna vi ska ha läst klart till vecka 48, hur lång tid som helst att läsa en bok på ju ;o vi ska iaf läsa Låt Den Rätte Komma In. men kan ju alltid hoppas på att den är bra för då går det superfort att läsa den :D
efter svenskan skulle vi ha haft en extra lektion i matte, men jag och evi drog efter en kvart typ... sög ju! drog lite snabbt hem till mig och lämnade väskorna oså, sen drog vi ner på stan för att handla lite :D hehe. blev även solning efter att vi kommit hem och det var nå jävla muppar som var där, idioter! x) HAHAHAHA! jag dog för en stund.

och nu sitter jag i soffan med blött hår och vill inte lägga mig -.- eller jo, jag vill. men dock inte med blött hår. blir nog att lägga sig snart ändå, får väl se ut som bajs i håret imorgon då. som vanligt då säg! satt även med ansiktsmask tidigare och satan vad skönt det var, måste nog börja med det :D

ne, fyfan nu har jag skrivit skitmycket ju ;o undra om man ska ta sig en kopp varmchoklad och krypa till kojs, låter ju underbart! jag gört!

(måste även fixa designen på bloggen om jag ska börja blogga) men det är ett projekt som jag inte orkar ta nu, det kommer när det kommer...

over and out / a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar