tisdag, februari 03, 2009

jajajajaja

blääää, nu orkar inte jag sitta och berätta allt som jag gjort eller om något har hänt :D
och ja, jag vet att jag inte har skrivit här på länge ;p

idag blev det iaf skolan och mediekunskaps prov, och det gick SKIT rent ut sagt!!! uscha.. menmen, hoppas på ett G iaf, blir nöjd med ett G- också ;) haha. sen blev det engelska en sväng och sen vidare till järnvägsmuseumet ;b hehe. skulle kolla på högskolor, men vi tjockisar sprang och plocka godis ist ;D HAHA! sen hem, vänta på sara ;) drog igång ugnen och kikade på oth ;p nice fääään! sen blev det hamburgare och strips! :D haha. bara för vi är tjocka ;> diskade av lite snabbt sen blev det promenix och nu sitter jag här :D

ska alldeles snart ta en snabbdusch och sen sääääängen! fan vad jävla gött ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar