torsdag, februari 26, 2009

mitt lov, ja!!!!!!!!!!! ;o

sådär ja, snart var det slut på lovet och jobbandet -.- bläääää!
i fredags var det party, lördag lugnt med lina <3 och söndag bandy och maja! :)
måndagen började med hårt arbete och har fortsatt ;) imorgon är äntligen sista dagen och slitet är slut och mitt lov börjar äntligen och varar i två dagar ;D hahah! värdelöst, men vafan -.- blir ju cash sen iaf! ;p

imorgon blir det nog att jag träffar Lojs en sväng om det blir så nurå ;p och lördag fyller pappi år, men då har jag planerat att dra till gävle för att träffa mina älsklingar evelina och jennifer och vi hoppas självklart på paaaarty! :) :) :)

yeah, nu blire att hoppa i sängen så jag kommer upp imorgon och orkar slita sista dagen -.- huuuua! men vafan, bara att ta i och stå ut! natti ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar