söndag, februari 22, 2009

loooov

jaja, sådär :D
då var snart den här helgen avklarad också ;p så har man en veckas lov att se framemot, eller inte.. :/ tack vare att jag ska jobba hela jävla veckan -.- seeeegt! fast roligare när pengarna kommer ;) höhöhö.

min födelsedag var kanon tycker jag ;p hehe. blev hem till skogen fort som fan efter skolan ;o slängde mig i duschen och sen bar det iväg ner till jennifer ;p blev käk och dricka där, myyyyys! sen runt elva halv tolv någon gång körde niklas ner oss till bollnäs, för vidare fest ;D träffade på viran där som sa att det var fest hos nån sate och vi drog dit ;D mysigtmysigt! kvällen var iaf kanon, och slutade tack och lov bra! ;D
joel kom och hämtade oss vid tre halv fyra i bollnäs och körde hem hela ligan ;D jag och karro hoppade av hos henne och hade en liten mysig efterfest på golvet ;) hahah!

nej, nu ska jag göra mig klar :D för sen blire bandy, förhoppningsvis! jag hoppas Lojs och orkar ta sig upp för en bandytur! ;P

;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar