tisdag, april 14, 2009

kvällspromenix

har nästan precis kommit in från en promenix med mattias och rikard :) riktigt trevligt faktiskt om jag måste erkänna... det satt hårt inne, men vafan ;D eller hallå?! promenad vettefan om man kan kalla det ;p gick ner på stan sen ville dom på bio och som tur var så hade alla redan börjat och dom vi kunde gå in på var jag inte ett dugg intresserad av ;) haha! ist blev det att vi gick på waynes och tog en snabbfika på tjugo minuter innan dom stängde ;p och ge mig fan på att mattias och rikard ska skämma ut oss ;o iaf rikard och mattias bara hängde på, jävla idioter! :D hahaha! men riktigt trevligt och roligt var det :) sen blev det en promenix hem igen och nu sitter jag här och ska precis klä av mig och krypa till kojs :)

sovgott mina vänner, ;*

jag vet att det inte är mitt fel, men det känns så ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar