torsdag, oktober 08, 2009

vill inte ha fredag 9:e oktober o9 tack!

sitter nu i sängen med en kopp varm choklad och försöker samla ork till att plugga... men tror ni att det finns eller?! ne, inte ett jävla dugg faktiskt! och imorgon är nog den värsta dagen på länge, har först matte prov sen idrottsprov och sist men inte minst, coopertest! jag typ dog när jag fick veta att vi skulle ha allt på samma dag och jag kommer dö ännu mer imorgon! suck...

har även varit på kalas hos min kusin simon idag som fyllde hela 13år, lillskiten ;> haha. blev först bjuden på mat hos mormor och såklart blev det smörgåstårta hos födelsedagsbarnet... dock tycker jag ju inte om det så mycket, men man måste ju ta en liten bit iaf ;D men den var faktiskt helt okej och jag åt en hel bit! wow, plus poäng till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar