söndag, december 28, 2008

ja, det

blev att jag, mamma, pappa och tomas kikade på film, the devils chair eller nånting :b den sög verkligen, skitkass -.- haha! sen blev de att ligga kvar i soffan ett bra tag. :b och senare blev det käk :) va lite småhungrig då kan man säga :b haha! runt halv tre tre kom Lojs hit och vi drog ut och åkte lite skoter :D första gången för i år ;p riktigt skoj. :) jobbigt att köra bara, plus att man våga ju fan inte gasa på nånting ;o sen blev det mysfika med te och mackor :) och massa skitsnack ;p det var ett bra tag sen nu! :D hoppas att det blir fler ggr! runt halv sex sex drog hon hem och jag började städa upp lite på rummet ;p så nu kan man gå där igen! ;p HAHA! jag är nog den sämsta på att hålla det välstädat och rent några dagar :D

nu sitter jag uppe i soffan och kikar på nån jäkla film som går på tvn med mamma och pappa :b så nu ska jag nog vara lite mer inne i filmen ;p kanske kommer uppdatering senare :)
/ määäända

1 kommentar: