torsdag, december 18, 2008

torsdag ohja!

sisådär, slutade halv tolv idag också :) riktigt skönt faktiskt! fast ist vet man inte riktigt vad man ska göra ;p jag har ju redan julstädat så det behöver jag verkligen inte göra.. men sen är det den där grejen med att packa eftersom jag åker hem till fattigdomen och eländet imorgon, och jag har verkligen ingen lust eller ork till att packa.. :( det suger verkligen jättehårt! :D
jag fick iaf veta idag att jag fick MVG på datorkunskapsprovet, 13/13, så det blev jag riktigt nöjd med även fast jag gissade till mig några svar ;p HAHA! men jag är grym, bara inse!imorgon är det bara julavslutning och sen är det JULLOV! <3>
ikväll våldgästar jag nog jennifer och lånar evelinas säng ;p så slipper jag sova ensam sista natten, så kan vi mysa med massa film och tjocksaker ;o ja, kanske iaf :) :) nej, nu ska jag nog greja lite och sen käka lite lunch och sen kanske kanske jag orkar packa... om jag har tur! ;D HAHA! vill ju inte stå och packa imorgon när farmor och mamma är hos mig ;p går så mycket fortare att komma hem ifall jag har packat klart till dess ;p
och imorgon kväll blir det fan så mycket mys med Maolin och Brittis! :D så jävla värt!!! fyfan, jag hoppas verkligen jag kommer hem i skaplig tid och kan komma ;p men jag tror faktsikt att jag gör det :) :) så det är nog ingen fara.. då ska vi tjocka oss med massa chips, popcorn och dipp! OHJA! så jävla värt och efterlängtat! hihi! (a)

nej, nu blir det maaaaaaaaaaaaat! ;o för manda är hungrig! :D

;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar