söndag, december 28, 2008

trött -.-

bläääää, jag är skittrött -.- känns som min skalle ska ramla av vilken sekund som helst :/ buhuu. ligger uppe i soffan och väntar på att mamma ska komma upp och kika på film med mig ;p men det verkar ju inte hända 2oo8 ;o MAHAAA ;> nej, usch!
ska försöka ta mig ner till Gävle en sväng idag och kika runt lite, jag har ändå inget bättre för mig ;o hehe. så blir nog att jag tar ett tåg senare ikväll, om jag får med mig någon som åker med :) :)
jaja, igår iaf så åkte jag och Lojs ner på Max och åt ;o efterlängtat!!!! hihi. (a) det blev ett ultimate cheese för mig ;] gott satan, men tyvärr ingen sallad på hamburgaren :( :( synd.. men iaf, när vi kom ut och skulle åka hem.. ja, då fick vi självklart inte igång bilen... och det var typ -10 och vi höll på och frysa ihjäl ;o uffa! kallt var det.. vi fick gå till OK och köpa nån jävla smörjspray oså, men inte gick det nå bättre för det.. så en kompis till Lojs fick komma från Alfta och köra hem oss till Bengt i Arbrå, där det blev mys med chips och körslaget :D runt nio kom Pontus och hämtade oss och körde hem Lojs till Vallsta och jag åkte med hem ;p jag var helt slut!
blev att jag kikade på Mission impossible 2 med pappa och tomas innan jag slocknade i soffan, och vaknade runt halv ett nån gång.. då jag gick ner i sängen och la mig och slockna lika fort som jag lagt mig.. :D riktigt jävla skönt!

hihi, nej.. nu ska nog jag kika på ett avsnitt av Gossip girl tills mammi kommer upp ;o hehe.
har ni tur kanske jag skriver något senare.. :D
måste även tillägga att jag saknar evelina och jennifer pupp mycket :'( buhuhu! måste ju ses snart, orkar inte vänta tills vi börjar i skolan igen ;o men ah, nu blire GOSSIP GIRL! ;p

kiss&korv! <3

1 kommentar: