måndag, december 22, 2008

så värt!

hejhopp, nu är dom första dagarna på lovet slut och dom har varit kanon :)
som sagt så var det julavslutning i kyrkan i fredags, vi gick från skolan till staffans kyrkan ;p det dryga var att jag sov hos Jennifer och vi gick till skolan först och sen till staffans ;o hon bor ju förfan typ 500 m därifrån ;o så jävla ovärt att vi måsta gå till skolan först.. man blir så jävla irriterad, men det gick ändå! :D väl i kyrkan var det massa prat och bajs :b även Bella i våran klass sjöng solo med två kompisar som körade, riktigt fint :) du är duktig Bella!
runt halv tolv tolv kom mamma och farmor och hämtade upp mig ute på brynäs hos jennifer :) vi drog till stan och hittade massa julklappar ;D så nu är alla mina julklappar klar ;> maha! jag får precis vad jag vill ha, och det är kanon! ;p runt fyra snåret rullade bilen mot norrland igen!!! halv sex var vi hemma i skogen igen och det var riktigt jävla skönt! blev att man lite snabbt slängde i sig maten och sen var det bara att packa om väskan och rulla vidare till segersta till malin! ;p med brittis såklart, så jävla värt!! <33 lätt en grym start på lovet! det behövdes flickor!
vi degade hela fredag kvällen med massa myyyys ;* och lördagen likaså, riktigt skönt! :)
på lördag kvällen kom Lutten till mig och vi myste ;D hon blev kvar över natten och idag så blev det backen för oss :) skönt att åka igen måste jag säga ;p men det var förjävligt med mina nya pjäxor xD fyfan säger ja!!! hahaha! så jävla ont, men det gick ju ändå ;p vi ringde efter Lotta och Pär runt tre snåret och så kom dom och hämtade oss och så bjöd dom mig på mat på Öje restaurangen :D riktigt snällt :) sen bar det hemåt till skogen, och väl hemma så blev det till att sticka lite som jag inte har gjort på flera tusen år känns det som ;o blev iaf klar med mina två vantar som har väntat på att bli klar ett bra tag nu :b HAHA! sen var jag duktig och städade lite, blev lite mer ingående faktiskt :b blev massa skit saker som försvann ;o haha! ändå märker jag ingen skillnad :b och nu ligger jag i sängen och klockan är halv två ;o det suger!!!
HAHA!

fan vad allt blev vimsigt, jaja... det var mina första dagar på lovet i "korta" drag! :D
nu ska jag krypa längre ner under täcket och sova! ;p får se om jag orkar upp imorgon och gör Brittis sällskap till Bollnäs :) skulle vara väldigt trevligt! men jag måste även bli klar med städningen ;p men ajaaaa... det här sög, jag bara snackar i nattmössan nu!
naattinatti babies! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar