söndag, januari 18, 2009

gefle

sisådär ja ;p nu var jag tillbaka i gävle igen då ;p hehe. igår blev det bara att ta det lugnt efter jobbet :) skulle som sagt egentligen träffat Lojs men blev inte så, tyvärr! men kommer ju självklart fler ggr! :)

jag vaknade runt halv två två idag och då kom mamma in och sa att vi skulle åka ner till gävle vid tre så kunde dom köra mig ;p och självklart tackar jag inte nej till skjuts till gävle inte :D hehe. blev att vi åkte ut på ikea och inhandlade lite småsaker ;p sen åkte vi till ica maxi och utanför där träffade vi joel och pratade lite med han... usch, stackarn! :/ jaja.. handlade massa gott där till mig ;p sen vidare hem till lägenheten och bytta gardiner oså, "dansa ut julen", haha. lite sent kanske, men bättre sent än aldrig! ;> fikade lite, sen åkte jag och bror ut till Jonas och hämtade hans väska! :D oh jävlar vad fint dom bodde!!!! ska nog flörta lite med Jonas så kanske jag kan få bo där ibland! (a) hahaha! nu har mamma och dom åkt iaf, så ska väl bara dega ett tag nu innan det blir sängen :) :)

1 kommentar:

  1. Vi ses i veckan gummsan :D Och förhoppningsvis i helgen!

    <3

    /www.c0nfused.blogg.se

    SvaraRadera