måndag, januari 19, 2009

skola, tvätt och sara <3

idag blev det skolan som vanligt ;p skulle egentligen haft programhantering men hade webbdesign ist ;p gick lika bra det! :D känns verkligen som att jag måste sätta fart med min hemsida nu, annars kommer jag verkligen inte bli klar :/ och blir man inte klar får man ig i kursen, och det vill man ju verkligen inte ha! så ska sätta fart med det nu ;p mohahaha.. nja, kanske inte nu (a) men när jag får lust och orkar! :D + att vi hade idrott efter lunch och det var såklart skridskor ;> gick lite bättre idag än sist iaf, så jäkla skoj tycker ja! :D synd att det var sista gången bara.. :/ menmen, sånt man får ta igen sen! ;D

sara kom hit efter oth och vi käkade pytt ;p helt okej faktiskt, rätt gott när man inte ätit det på länge ;o men inget man sitter och trycker i sig har jag märkt! ;D HAHAHAHA! jaja, har även tvättat sen fyra och är inte klar ännu ;o lär väl inte bli klar till nie heller... så jävla segt, har så mycket tvätt!

nej, nu måste jag knalla ner och hänga lite mer tvätt ;p sista maskinen tvättad nu iaf, så bara att vänta på att tvätten blir klar! :D får se om jag orkar städa också, skulle verkligen behövas! ;p

3 kommentarer:

  1. jo, jag har torktumlare ;o men vafan, brukar inte torka kläderna där i ;D HAHA!

    SvaraRadera
  2. duktig du hjärtat :) , Louise

    SvaraRadera