tisdag, januari 13, 2009

tisdag

nu har det vare dålig uppdatering här ;p haha. men känns som jag inte alls har någon lust att uttrycka mig i ord längre ;o förr var det som en befrielse, men nu kan jag inte sätta ord på saker och ting... dryyygt! men kommer nog snart igen. :)

hade iaf skridskor igår på idrotten ;p helt okej fan, synd att man hade lite oslipade bara! ;D HAHA! men det löser sig, ska försöka hinna slipa dom tills nästa måndag vafan ;p då blire mycket niceigare ;p hahaha. evelina och jennifer var jättesöta! ;D
och efter skolan igår kom sara hit och myste :D riktigt nice, känns så skönt att få prata och umgås med dig! hon kom även hit idag och myste lite ;p jag bjöd på käk :) :) :) blev inte sån jävla bra mos, men vafan ;> sara tyckte iaf om den, inte jag :D hehe.
ja, och idag på engelskan då ;o therese måste verkligen ha överskattat oss totalt ;o fattar ju inte ett jävla skit?! och säger våran extra lärare att han tycker det är svårt, hur fan ska vi klara det då? jaja, till slut fick vi ihop lite grann.. efter många om och men -.- och engelska suger, tänkte bara berätta det för dom som inte visste det.. ;p

nejfan, nu blire sängen dirr! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar