tisdag, januari 20, 2009

PANG!

ja, orkar inte skriva speciellt mycket ikväll.. usch, är för trött för sånt här trams! hade iaf mediekunskap och engelska idag ;s lika tråkigt som vanligt, men för en gångs skull var engelskan kanon!! kollade på en skitbra film, vid namn The Freedom writers, riktigt bra! måste ses av samtliga! efter engelskan slutade vi och jag, evelina och jennifer knallade hem till dom ;p på vägen blev det en vurpa för jennifer och en halv för mig ;D haha! vi satt oss i soffan och bara tog det lugnt ett tag :) sen blev det kycklingfilé och pommes! super gott! tack så jättemycket för maten! ;* vid halv sex nån gång började vi knalla hem mot mig ;p jennifer och evelina skulle ut och gå så dom fick så lov att följa mig en bit ;D hahaha. och uppe i "brynäsbron" (vet inte vad den heter), så slängde evelina ner en stor snöboll på en bil xD HAHAHA! som hon hade gått och kramat ett bra tag ;p och jävlar vilken smäll det blev ;p shiiit, jag dör! blev en jävla fart på oss alla tre kan jag lova :b vi trodde ju inte att den skulle träffa! :D men som tur iaf så kom iaf inte bilen ;p haha! när jag kommit hem så packade jag ihop lite snabbt och sen drog jag och sara till fjärran och tog oss ett bad :D riktigt skönt, och alltid lyckas vi bli deprimerad när vi är med varann ;> haha! jaja, när jag kom hem tog jag lite soppa, en macka, en morot och tre tomater, riktigt gott! och alldeles snart ska jag lägga mig ;p

och imorgon kommer Lojs förhoppningsvis! :) nej, nu orkar jag inte skriver mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar