måndag, januari 26, 2009

kung helg!

Har nästan inte suttit vid datorn på hela helgen, så har inte blivit något skrivande här heller så. Men jaja… Helgen har varit kanon, och lördagen går det inte ens att sätta ord på! Så jävla värd!!!! : )

Fredag:
Tog kvart över fyra tåget, även fast jag kunde ha åkt med Jonas till Bollnäs ;p men skulle bli så krångligt, eftersom han bara skulle till Bollnäs och jag skulle hem :p och jag orkade inte passa massa bussar och tåg i Bollnäs så blev att jag tog kvart över fyra tåget från Gävle :D när jag kommit till Vallsta hämtade bror mig vid tåget. Hem och åt, sen var det bara att göra sig klar och åkte ner till Arbrå till Lojs som var hos hennes pappa. Där blev vi kvar ett tag och kollade lite på Lets dance, sen runt tio så drog vi oss hem till Vallsta ;D satt och pratade, tog nån öl och myste bara.. :D hehe. Sen runt halv två, två så kom vi på att vi kanske skulle ta en tur ner till bollnäs och käka på max och greja ;p HAHA! Åkte ner dit, käkade på max :D sen drog vi till nån jävla miguel på fest.. runt tre nån gång så orkade vi inte mer, så drog hem till Lojs och sov.

Lördag:
Upp tidigt, tjugo över nio ;o sov över lite grann, eftersom Lojs skulle hämta mamma sin i ljusdal och köra henne till Hudik och hämta upp lotta där ;p men hon hann vilket fall. :D hehe. Hon släppte av mig hemma, så jag gick och la mig nån timme igen och vaknade halv tre ;p riktigt skönt! Sen var det bara upp, duscha och så kom Lojs och hämta mig igen så åkte vi upp till Järvsö och åt ;p Bengt, Daniel och Elsa var också med. :D blev skinksnitsel för mig, riktigt jävla gott måste jag säga! Sen var det bara hem lite snabbt och hämta grejer sen ner till lojs och börja tagga för fest! Och eftersom jag hade mina öl i bollnäs och inte kunde börja dricka så snodde jag lite sprit av gudrun ;D hahaha! Men jag fick (a) när vi gjort oss klar och klockan började bli mycket ;D så kom kent och hämtade upp oss vid halv nio och körde oss till bollnäs ;p där mötte vi upp Frida och väntade på bussen mot Mohed ;b träffade Anna och Svante i bollnäs också, och dom skulle på samma fest ;p bussen kom, vi höll på och köra på en kille ;o shiiiit! Jaja, skitsamma.. kom till mohed, drog in på festen och hade RIKTIGT JÄVLA ROLIGT, fyfan vilken jävla kväll!!!! Ge mig igen! Så jävla underbart. Finns inte ord! HAHA.
Orkar inte berätta om hela kvällen, hände så sjukt mycket och det var så jävla skoj! Hehe. Tack så mycket för kvällen! : ) runt två kom niklas och hämtade oss på mohed, drog på max och käkade lite fyllekäk sen kom niklas och hämtade upp oss där ;p släppte av lojs i vallsta sen vidare upp till mig ;D haha. När niklas släppt av mig och jag ska gå in, ja då lyckas jag självklart halka på våran bro, som är så jävla hal! Fastnar med foten och faller handlös bakåt och landar på ryggen på stenplattor -.- aj, säger jag bara! Men kände inte alls av ryggen då, bara foten. Jävla tur jag inte var nykter, då hade jag antagligen bryte foten ;s uscha! Hehe.
När jag tagit mig in och ropat på mamma, så går det ungefär fem min så ringer niklas och säger att han har kört i dike xD HAHAHA! Jag höll på och dö ;p jaja, vi gick ut och försökte hjälpa han, men efter många samtal och försök så gav vi upp :b gick hem och käkade lite, sen la vi oss och sov! Skööönt! Klockan var runt sex halv sju på morgonen, så ganska död var man ju… -.-

Söndag:
Niklas väckte mig runt halv nio kanske?! Ringde ola så skulle han komma och dra upp bilen ;p så runt nio halv tio hade dom fått upp bilen och niklas tackade för sig och åkte hem : ) tack för skjutsen niklas! Haha. Sen blev det sängen igen, och vaknade runt fyra kanske?! Eller vad klockan var… haha. När jag vaknade klev jag upp och åt lite, sen blev det att jag kollade lite på bandyn men sen somna jag igen -.- haha. Vaknade vid tjugo i sex och insåg att jag måsta skynda mig för att hinna med tåget :D hahaha. Blev kaos där ett tag, men hann iaf med tåget hem ;p morfar hämtade mig på stationen, så snäll som han är! :D hehe. Kom hem och greja lite, sen blev det sängen och soooooova!!! Sköönt!

Värd helg säger jag bara!!!! Tack så jävla mycket, Lojs och Frida! Plus alla andra!!! Måste göras om snart!

<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar