söndag, januari 18, 2009

liket

bläääh, det här är verkligen jätte tråkigt och segt -.- uscha! har sovit jättedåligt dom senaste dagarna ;o och blir ju fan inte bättre av att man ska jobba oså då, somnar halv fyra och ska upp halv åtta :/ det tar på kroppen och energin ass.. men ska alldeles snart gå och lägga mig tror ja! och sova tills jag vaknar imorgon så jag får sova ut! det var så roligt för när jag kom hem till simeå från gävle sa frågade mamma mig om jag var sjuk? hmm.. nej, tänkte jag.. men jag var så jävla trött att det såg ut som att jag var sjuk och ögonen bara hängde.. uffa! lika idag när jag skulle till jobbet, då vaknade jag och tyckte jag var jättesvart under ögonen.. ställde mig och gnugga och gnugga men inte fan gick det bort! ;o dum som jag var trodde jag att jag var svart runt ögonen, men det är bara för jag är så jävla trött ;s alldeles grååå/svart under ögonen, och jättestora påsar! bara för jag inte sover som jag ska ;o måste bli ändring på det, innan jag inte orkar göra ett skit längre -.-


godnatt vafan! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar