lördag, januari 17, 2009

lördag

igår blev det mys med lojs då :) drog ner till bollnäs en sväng till davve och dom ;p lite småparty där! det var helt okej ;p runt ett drog vi till stadshusparkeringen och hämtade upp matte och hans kompis ;D körde hans polare till viksjöfors och släppte av matte i alfta eller vart det nu var xD hälsade på ante på samma veva, fick lite saft och snackade lite ;p började dra oss hemåt, runt tre var jag hemma :) skönt, somnade direkt när jag lagt mig! :) :)

upp halv åtta för att göra sig klar för jobbet :/ riktigt jävla segt -.- blev inte många timmar inatt. väl framme på jobbet, tog jag det lugnt en timme ungefär :) käkade lite frukost oså, sen var det bara att säga igång :/ var lite småsegt eftersom strömmen hade gått uppe i alphyddan och dom hade varit tvungen att ta ner allting som var där.. plus att kaffebryggaren hade frysit sönder, så hade ingen kaffebryggare heller.. :/ blääää, tråk! gick bra ändå, och dan gick ganska fort.. jag kände hur seg jag var, när det var som minst med folk så kändes det som att jag skulle somna -.- usch, kände verkligen hur ögonen åkte ihop på mig.. men jaja... sen kom pappa och hämtade mig och vi hämtade upp mat på vägen som vi tog med hem ;p jag åt nästan ingenting ;o helt otroligt, jag var jättehungrig ;o men åt tre "bollar" friterad kycklingfilé sen var jag mätt ;s helt stört! direkt efter att vi ätit så somnade jag bums och vaknade runt sju. riktigt skönt! sen blev det körslaget med chirre och dirre! :D riktigt göttmos!

skulle egentligen ha träffat Lojs också?! men blir nog inte så som det verkar, vi kommer inte på något att göra. ;s men jag orkar egentligen inte bara sitta heller! så jävla segt -.- menmen.. får se vad som händer..

;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar