torsdag, januari 22, 2009

ons/tors

igår kom Lojsan hit :) hon kom ner till gävle vid två, och jag slutade typ tre.. så vi träffades på stan vid halv fyra ungefär :) och bara för att hon sa att det var rea på gina så måsta jag springa dit en snabbis :b höhö. det blev två cardigans och en "tröja" ;p hehe. för pengar jag egentligen inte har ;o usch! fick ta av matpengarna jag hade ;D höhö. mamma blev inte direkt glad, men vafan! imorgon får jag lön iaf, känns riktigt bra :) sen runt halv fem traskade vi hemåt och började göra i ordning pastasallad med körv ;p blev väl sådär, hehe. när vi ätit oså, packade jag ihop en väska lite snabbt och drog iväg och bada med sara :) och Lojs gick och solade på korpen ;p hehe. när jag kom hem igen, hade lojs duschat och gjort sig klar för sängen :) blev att vi satt uppe ett tag vid datorn och tvn ;p men tills slut gick vi och la oss, somnade ganska fort ja! var sjukt trött ;p och imorse sov vi över lite grann och vaknade kvar över sju ;s usch. och vi måsta typ gå vid tjugo i åtta :p haha. men vi lyckades ta oss upp och göra oss klara iaf :) hon hann med tåget och jag tog bussen till skolan ;p vi hade en lektion idag, svenska. sen slutade vi :) riktigt jävla skönt. och nu funderar jag på att springa iväg och sola en sväng, om jag orkar! :D haha. blir mat, promenad och klippa mig sen! ;D hihihi. jippi! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar