lördag, maj 16, 2009

fredag natt?

i tisdags var det senast jag skrev och jag hade "typ" lovat mig själv att vara duktig och försöka skriva varje dag... hmm, men så blev det inte direkt?! nej, men okej! såhär vare, onsdagen vaknade jag upp, gick till skolan, dissa idrotten (eftersom jag inte fick vara med), gick hem, bytte om, tog tåget hem till mamma och pappa, tog tåget tillbaka till gävle, gick hem till sara, färgade mitt hår (vilket blev katastrof), gick hem, färgade igen (blev inte nån jävla skillnad), la mig i sängen, kunde inte sova, fick världens jävla örvärk plus bihålorna, ringde till min mamma och sa att hon inte behövde väcka mig på torsdagen, somnade vid elva, vaknade till vid tjugo i ett på natten, somnade, vaknade senare halv tre på eftermiddagen, låg i sängen, klev upp och gjorde mig klar, gick till tåget och åkte hem till mamma och pappa igen... och det tycker jag är en jävligt bra förklaring varför jag inte skrivit ;p hehe. blev även sängliggandes ett tag idag, sen orkade jag mig upp ur sängen med ungefär fyra alvedon i mig, färgade håret igen, farmor och farfar kom och även lojs sen :) blev fika och käk! mumms! sen en massa mys för våran del, och PUSS på det ;*

ojoj, nu blev det jätterörigt här ;p men orka, vafan! ni fattar ni som orkar läsa alltihopa! ;D HAHA! mår fortfarande dåligt?! eller ska jag säga piss? jaja, ta det som ni vill, bra mår jag iaf inte! :D hehe. så ska väl försöka få mig i säng snart, men eftersom jag så väl känner mig själv så kommer jag säkerligen sitta här ett tag till eftersom jag inte är ett dugg trött ;p menmen...

imorgon blir det Småstadsliv 2 i Edsbyn med Lojsan, mysigt, trevligt, roligt?! JAFÖRFAN! :D men som sagt, får se om jag är bättre imorgon ;p förhoppningsvis! annars orkar jag nog inte sitta på en jävla bio och snora sönder och ha pissont i öronen -.- men tror fan jag är på bättringsvägen! :)

pratade även lite med tizsen idag, och jag tror det behövdes! :D inte för att vi kanske pratade så mycket om det vi egentligen borde göra, men vafan! :) trevligt satan var det och jag hoppas verkligen vi ses snart! ;p måste även tillägga att jag fick värsta minnet när jag såg leinonens nr på mobilen ;p HAHAHAHA! minns du tess? :D ojoj, vi har haft våra tider! så fort du fått körkort, då jävlar drar vi till söderhamn och kör en repris tycker jag! ;D hehe. Men lycka till imorgon på körlektionen, du har all lycka med dig!!!! :D

nej, nu blev det här alldeles för myckeet, en sjuk amanda ska nog fan inte skriva en massa ;p hahaha! blir bara massa jävla joll och muppsaker!!!!!!! mohahaha! justfan, kom även på att det egentligen skulle ha blivit gfest i hudik ikväll, men TYVÄRR! :'( huuuu! jag ville verkligen, men inte mitt fel att jag ska bli sjuk nu... ;p hehe. men vafan, vi tar igen det nästa gång ;) tro mig, känner ni mig rätt så vet ni vem ni träffar under bordet nästa gång! ;D om inte, såäre amanda stockhaus ;) HAHAHAHA!

men godnatt, PUSS ;*

jag tror vi behöver det här, båda två

/a

2 kommentarer: