söndag, maj 17, 2009

jaha, lördag natt? ;p

ja, nu är klockan tio över fyra och jag har inte somnat ännu ;o kommer vara helt död imorgon känns det som, så får se om jag orkar pallra mig ner till gävle eller om jag blir hemma måndag från skolan också... :/ men egentligen har jag fan inte tid med det och jag är ju inte den piggaste heller.. ;p hehe. men det blev iaf ner till bollnäs och kolla på Bogården-Söderala(?) och resultatet blev 3-0 men dock inte världens bästa match :D HAHA! lojs kom tuffande hon också i sin supersnygga saab ;) haha!

blev max efter matchen, sen vidare hem till pecca för att hälsa på lite, spela lite mario där innan det blev dags för mig och lojs att sätta oss i bilen och fara mot Edsbyn och Småstadsliv 2 :D rikigt nice! Småstadsiv 2 var iaf bra och ångrar inte en sekund att jag tvinga min sjuka kropp dit, lite jobbigt i början men sen släppte den värsta snorbollen iaf xD HAHAH! menmen... sen hörde vi av oss till totte och undrade ifall han inte hade lust att ta en tur till hudik och kika, men tyvärr så ville han inte det eftersom han tyckte det blev så sent ;p men han hämtade upp hos på stadshusparkeringen i bollnäs iaf, sen blev vidare hem till crille och sen en snabb tur till slödderhamn och kolla, inte mycket att se på ;b drog ut till stenö och kika en sväng också, sen blev det hemfärd till bollnäs igen :D väl framme i bollnäs åkte vi och snurra lite, sen blev det hem till Thorell och hämta emma och erika som skulle ha skjuts ;p sen hämta bengtsson och nån annan mupp och körde hem dom :b sen blev vi avsläppta vid stadshusparkeringen igen och sen blev det glass på max och sedan äntligen hemfärd :D fan vad skönt! men inte fan är jag ett dugg trött inte?! nej, skit drygt!

tack så hemskt mycket för dagen/kvällen/natten Lojs, det var riktigt trevligt :) måste bli fler ggr, men nästa helg? :) eller vad säger du?! ;D HAHA! puss på du, för du är så bra ;*

nej, nu ska jag nörda lite bdb och sen blire fan sooooova dirr ;O

får man verkligen vara så vacker?

/a

1 kommentar:

  1. Tack själv hjärtat! Klart vi gör om det, redan på lördag!!! Eller i morgon blir det massa mys då kommer jag, sen hoppas jag vi myser på fredag, kör vi filmkväll då? ;) Skräckisar kanske? PUSS, du är bra!

    /lojs<3

    SvaraRadera